Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Hírek

Alvási tippek: hogyan alakítsa ki gyermeke alvási szokásait
2020. 06. 19. 13:17:59
Alvási tippek: hogyan alakítsa ki gyermeke alvási szokásait

Kívánta már valaha, hogy visszatérjenek gyermekkora felhőtlen napjai, amikor délben megszokott volt az alvás, mely lehet, akkoriban nem a legjobb elfoglaltságai közé tartozott, esetleg rossz szívvel fogadta? Felnőttként megszépülnek a dolgok, vágyakozunk és értékeljük az alvást, ám sok gyermek hadakozik ellene. Az egész napos játszadozás és felfedezés sokkal izgalmasabb egy kisgyermeknek, így inkább el akarják kerülni a lefekvést és az ehhez kapcsolódó tevékenységeket. Végül is alvás közben nem történik semmi móka. Párosítsa ezt egy kisgyermek vágyával, és előfordulhat, hogy az éjszakai csata máris az Ön kezében van.

4 lépés a tökéletes pihenőhely kialakításához
2020. 06. 03. 09:14:00
4 lépés a tökéletes pihenőhely kialakításához

Ha kiválaszotta már ágykeretét, akkor itt az ideje, hogy kialakítsa a megfelelő fekvőhelyet a jól megérdemelt pihenéshez. Az ágy stílusának felépítése egyszerű feladatnak tűnhet, de ahhoz, hogy a fekvőhely kiszolgálja kényelmét és komfortos alvást nyújtson, gondoskodnia kell arról, hogy a legjobb alapanyagokkal dolgozzon.

Ha kíváncsi, hogyan lehet kialakítani a legmegfelelőbben az ágyát, akkor nézze meg ezeket az egyszerű lépéseket, hogy hogyan készítse el az alváskörnyezetéhez való tökéletes ágyat

Hogyan lehet mélyen aludni?
2020. 06. 02. 09:00:00
Hogyan lehet mélyen aludni?

Noha az alváshoz szükséges idő fontos, az alvás minősége az egészség szempontjából is alapvető szerepet játszik. Az American Sleep Association szerint az alvásciklus öt különálló szakaszból áll:

•         szendergés (1. szakasz)

•         felszínes alvás (2. szakasz)

•         mély alvás (3.-4. szakasz)

•         álomalvás (REM-alvás, 5. szakasz)

Mennyi alvásra van szükségem a koromhoz?
2020. 06. 01. 14:00:00
Mennyi alvásra van szükségem a koromhoz?

Nem kétséges, hogy az alvás az egészséges életmód fontos része minden életkorban, ám az élet különböző szakaszaiban szükséges alvásmennyiség nagyon eltérő lehet. Fontos tehát az ideális alvásmennyiség ismerete, amire az embernek az adott életkorában szüksége van, hogy aztán a legjobb életét élvezhesse, és elkerüljön számos meglepő egészségügyi problémát.